TOLONG GARU BELAKANG SAYA BOLEH?



[Notes: this is sticky mode, scroll down for latest post. tQ]

Kehadapan rakan-rakan "hehe.." sori sebab dah lame jugak tak bertegur sapa apatah lagi tak menghidangkan korang dengan coretan-coretan yang tak seberapa penting itu. kebelakangan ni agak busy di samping kerja yang mungkin takkan pernah habis tapi aku masih tak kaya-kaya jugak. masalah macam biase lepas satu yang laen timbul macam masalah orang laen jugak. tapi entry ini entry berhajat sebenarnye..

Macam ini, aku berniat nak mulekan satu blog projek dimana aku harap mampu mengubah corak kehidupan aku ini. so nak dipanjangkan cerita, step 1 memerlukan aku mempunyai domain sendiri. sebabnye lagi afdal kalau aku ade domain sendiri tanpe perlu bergantung harap kat blogger nie. nanti kalau hits dah heavy "wah.." tetibe google cas spam lantas mem-banned-nyer pulak. tak ke haru kene buat balik dari mule. maka dengan itu aku perlu domain sendiri dan aku perlukan korang untuk..

Bagi cadangan domain name ape yang..

1) sesuai/sedap didengar, [or]
2) catchy "haha.."; [or]
3) describe the best pasal aku, [or]
4) related dengan minat aku pd gadget/tech. stuff etc. [or]
5) must be in English; [yg ni takde or, wajib!]

Lepas ni aku akan buat poll berdasarkan cadangan korang then kite tengoklah macamane ek "wuhuu.." Aku tak la boleh janji hadiah percutian ke Hawaii untuk 3 orang mahupun makan malam utk 4 orang di Tony Roma's. cume kalau ade rezeki nanti, menjadi projek aku ni, nanti aku balaslah jasa baek korang ni ok? 

"U scratch my back n i scratch yours!" Kite garu same-same! Ape pon, all comments/suggestions are appreciated!

[Foot notes: this is sticky mode, scroll down for latest post. tQ]

7 PEOPLES SHOUT SUMTHNG!

wani ezryl * said...

ko nk buat projek apekah pulak.. ada aje projek dia ni.. hee :P kite xde idea nk fikir nm skang, kalau ada kang kite hit balik link comment ni xD all d best with the domain name! ;]

Anonymous said...

aku tak mo banyak la, dapat tajaan makan utk 2org kat tony roma jadi la. mcm mana, boleh tak?

ben_ibrahim said...

wani: okeh. aku tunggu ko :p

misz: boleh tu boleh tapi kne la bg cadangan domain name nyer dulu baru boleh dipertimbangkan..haha..

MiSaE said...

loor..aku baru nk berangan2 g Hawaii..

nak "tan"kan diri kat tepi pantai wpun kulit aku mmg da gelap..warghwarghwargh

wani ezryl * said...

ok kite xdapat berfikir sbb sgthectic. adakah ko telah berjumpa nm yg sesuai? woih bila nk update ni ben oii! :P

Anonymous said...

wey, lamenye tak updet blog!

Author said...

nerd.com.my, as u said, Never Ending Ridiculous Discovery ;)