ALAHAI OMAK


Babak 20

###

Maaf sebab dah agak lame tak post ape2. since dpd cuti raye cine hari tu kalau aku tak silap lah. buat pengetahuan semua aku actually baru masuk opis hari ni. aku dilanda demam. demam selsema akibat cuaca yg kurang menentu di tanah melayu. dah musim kesakitan kini melanda. tapi takpe. aku gagahkan juge jari-jemari ni menaip ayat sekeping dua..

###

Trip ke Kuantan yg telah berlalu berjalan dengan lancar walaupun aku diduga dengan hebatnye. enjin maya tibe2 berdesing2. tibe2 menderu. aku kaget. acapkali aku berhenti di gigi jalan. sian kat abang ipar aku. kecuakan terpampar diwajahnye. aku pon cuak. tapi takmo tunjuk. kalau diperati bunyi2 yg maya buat, rase macam takkan sampai aku ke kuantan nie. baru lps bidor pon "siut..not now maya"

###

Akibat tak tahan lagi. kami keluar di exit tanjung malim mencari bengkel terdekat. dan alangkah leganye bukan enjin maya yg problem cume bhgn bawah bumper depan maya yg terkuis2 terkapai2 akibat deruan angin. setelah meneruskan perjalanan 1000 km itu. kami sampai. akhirnye. lepak di teluk chempedak. makan di tanjung lumpur. di teluk chempedak mak nk tangkap gambar dengan aku dengan manis. sambil bergambar die ckp "nk tgkp gmbr pengantin baru" ark! omg! motif? aku balas dlm hati "sabar mak, tak lame lagi.." hehe. aku akhiri post dgn ayat kontrovesi :p

###

Sambung nanti..

5 PEOPLES SHOUT SUMTHNG!

Anonymous said...

sudah mau kenduri kah?

wani ezryl * said...

tu pasal, tengok tajuk entry pun da mendatangkan spekulasi. sapekah yg akan start dulu? adakah ben atau farid? jeng jeng jeng >:P

cha said...

aku suka ayat mak ko!!dah bg hint dah tuh:p

ben_ibrahim said...

err..no komen..hehe..

MiSaE said...

woit..jgn lupe jemput..nk amik berkat..

wah gitu..cha tgu turn aku plak..hahaha