ASLAN SI RAJA NARNIA


Babak 23

###

Aku mengalami Hari Rambut Teruk hari nie "big one..geesh" infact da few weeks da sebenarnye. macam mak aku selalu cakap mase aku sekolah menengah dulu..

..rambut ko dah macam singa dah tu..tak reti-reti lagi ke..

ataupon yg terkini ade sorang member sound..

..rambut ko da macam artis filem Chronicles of Narnia tu beb..

dan yup anda teka dengan tepat. die bukan refer pade prince caspian tetapi singa tersebut iaitu Aslan "damn..

###

Rambut aku spesis ape entah. bile makin panjang die makin tebal pastu kembang. tak boleh ke makin nipis beralun lembut nampak bergaya. ni tak orang compare aku dengan singa. stylist cakap rambut aku dah tak boleh buat ape dah. so aku terima la seadanye. maknenye aku takde jodoh nak berambut panjang.

###

Ok. cukup pasal rambut. nak pegi makan dah.

Note: Aku pelanggan tetap shampoo Elseve sebab terkesima dengan model die, tak laen tak bukan, Maya Karin "nice huh.." letak la die kat iklan mane-mane confirm aku beli punye. LoL!

5 PEOPLES SHOUT SUMTHNG!

wani ezryl * said...

haha apekah-- jd aslan pulak :DD xpe la, aslan pun aslan la asalkan bergaya *gaya tu penting!* :P

Anonymous said...

aslan tu macho la.. serius. gagah berani lg. ko tak bangga ke?

ben_ibrahim said...

tak berape macho aku rase kalau muke aku di super-imposed-kan ganti muke aslan tu..haha! got it?

MiSaE said...

g yun nam laa..
isk..tuh tuk org xde rambut?ko suda terlebey rambut daa..

huhu,just kidding..jgn marah naa

Anonymous said...

eh? nape boleh xperasan plak entry ne? ish2
.
aslan itu macho k! hehehe :p