JUMAAT DI PULAU MERANTI

Babak 21

###

1. Tak ke bengkerk bile call aku pukul 4.50 pagi semate2 suruh check kenape ade alarm dkt site??

2. Tak ke sakit hati bile mereka expect aku ade depan server 24/7. tidakkah mereka terpikir aku juga mungkin perlu buang air ke?? solat ke?? lunch ke?? ade keje laen ke????

3. Tak ke hangin bile mereka balik rumah senang hati tanpa memberitahu aku yg sedang standby kat server bahawa installation itu sudah selesai???

4. Tak ke bengong call bgtau aku ade test kat site Shah Alam pukul 9 pagi ni sedangkan jam menunjukkan pukul 8.45 pagi??

5. Tak ke mangkuk call aku pada pukul 2.45 pm suruh aku emel dokumen penting nk dipresent pd klien pukul 3 pm sedangkan aku tengah pakai kasut baru selesai solat jumaat???

###

Sambung nti..

p/s: Huh. rase lega sikit. terima kaseh blog.

5 PEOPLES SHOUT SUMTHNG!

Anonymous said...

memang jahanam la..

cha said...

bnyknya emosi yg t'libat...

wani ezryl * said...

baiklah, kami di sini mmg sentiasa ada utk mendengar prob2 ko.. ahax. alah mmg camtu kn org; selfish tol T_T

Anonymous said...

sabar abg ben..
kasi ketuk je mereka tu.. :p
im at ur side! huhuhuhuhu

MiSaE said...

itu lumrah alam bekerja.berusahalaaah