AKU EMO


Babak 15

###

Baru lepas layan AJL 23 tadi. sekali lagi band indie menang. bagus la. baru evolusi orang cakap. bukan la balik2 yg menang muke tu jugak. aku tak sempat tengok sme performance tadi. maklumlah orang bujang. kitaorang tak masak so malam2 keluar makan. aku balik tadi sempat la tengok 6 last tuh. dorang kate starting performance ade stomping dance ek. "best ke?.."

###

Hari ni sepatutnye kene gi port dickson. alih2 cancel pulak. cakap last minit pulak tu. tak boleh ke bagitau semalam yang ko tumpang kawan ko je? nape kene tunggu da nak pukul 3 petang baru nak bagitau? aku pantang betul la bagitau last2 minit ni. ingat aku takde plan ke weekend2 camni. sia2 je aku cancel plan laen sebab nak anta die. pasni jangan harap aku nak tolong anta pegi mane2. pandai2 ko la. hangin siut. ish! "kasi spoil mood betul la.."

###

Tapi nasib baek ade jugak good news weekend ni. aku da jumpe da beg aku cari tu. kat midvalley yg mengalami kesesakan melampau gara2 career fair. harge sedikit mahal berbanding yg aku nampak kat alamanda hari tu tapi nasib baek ade less 20%. dan nasib baek jugak lagi mission aku weekend nie ter-accomplished jugak "alhamdulillah.."

###

wah kenapekah entry aku kali ni sangat dingin. emo semacam. siut betul. sorry geng "aku emo.."

###

Tolonglah :
1) Jangan rosakkan hari orang laen. 
2) Orang laen juge ade plan masing2. 
3) Sile hormat mase orang laen.
4) Kalau cancel bagitau cepat, so tak membazir mase orang laen.


Bukan tak ikhlas nak tolong tapi kalau dah jadi macam nie dah takde rase laen kali nak tolong. "harap maklum.."

###

Sambung nanti la..


3 PEOPLES SHOUT SUMTHNG!

Anonymous said...

1stly tahniah sebab dapat bag yang dicita-citakan :). pastu sabar abg ben.. sabar.. jangan emo sangat.
.
p/: xpuas ati Jumpe Pakcik Husen menang AJL. *ngamok*

walids said...

stomp mende
kalau sume dah record awal2 setakat miming bunyi jerk cam hampeh

wooh dah jumpa beg deuter tue ke?
kedai midvalley yang kat mana?
yang kat tepi escalator tu ke?

wani ezryl * said...

ntah kite tgk stomping dance tu biasa2 je. kot. ahax (susah nk berpuas hati) :P