KAMI DAH BERSAMA SEMULA


Babak 3

###

Yosh! tadi dlm pukul 4.25 pm tadi aku tumpang kereta pakcik nk ambik maya. aku suruh die singgah petronas sat sebab nak withdraw duit. Kalau korang eksiden dan still memegang lesen P, insurans akan kenekan less excess fee RM 400. "pergh..kopak aku.."

###

Sampai je kat petronas tuh seperti biase "out of service.." damn. pakcik kate takpe kite pergi public bank taman taming jaya tu. then sampai public bank pulak. dalam 3 atm kat situ, 2 rosak. 1 lagi dipenuhi dengan pelancong asing malaysia , org bangla dengan kemboja, yang beratur dalam tempat yg sempit tu beramai2. kenape ntah dengan dorang. suke bersempit2. naek bot masuk sini sempit2. beratur kat atm pon sempit2. yang menyakitkan hati, dalam ramai2 tu 2 orang je yg keluarkan duit. yg laen more like spectators. "what the hell.."

###

then Danny pon call. die tanye lambat lagi ke? die ade hal kot. aku kate da on the way da. then dekat sampai perodua tu pakcik ter-miss masuk simpang. so da terlajak pulak. aku kate takpela tak payah u-turn. berhenti dekat tepi je. then aku dengan kesam pon berjalan dengan gigih ke perodua. terus pergi bengkel dekat belakang. terus ternampak maya yg aku rindu sangat2. die still cun bagi aku. body still solid. Danny dgn geng die did a very good job bagi aku "well done.."

###

Sekarang aku da meniarap dalam bilik. baru balik dari maulana lama. pekena bihun goreng basah. kitorang naek maya..da lame aku tunggu utk nikmati driving pleasure feeling yg aku pernah rasekan dulu.. aku dan maya bersama semula "akhirnye sempurna.."

###

Sambung nanti..

2 PEOPLES SHOUT SUMTHNG!

Anonymous said...

abg ben nak tanye..
"..dengan kesam pon berjalan.."
.
kesam tu ape?
seyes xtao

ben_ibrahim said...

kesam tuh name housemate aku..name betul die shah tapi nick die kesam..haha!