KARIPAP PUSING SEGERA NANI'S


Babak 13

###

Aku baru balik dari alamanda. badan rase lenguh. tak tau kenape. hari ini sangat memenatkan. penat yg sangat penat. objektif aku tak tercapai. beg yg aku minat tu da takde. infact everything takde. macam hilang begitu saje. macam deuter tak wujud kat alamanda. "hampe siut.."

###

Setelah hampe. bubo kate die nak cari karipap pusing "tetibe je.." die kate awek die suke. pastu aku yg maen teka pon cakap..

kalau tak silap kat carrefour ade jual karipap pusing segera..

aku yg hanye pernah lihat karipap segera tak semena2 memberi pernyataan macam tu. then bubo pulak percaye dan ajak aku pergi cari "haha.." dan tak aku jangke ade rupenye karipap pusing segera ek? jename nani's. dunia..dunia.."semua bende ade segera sekarang.."

###

Memandangkan kitorang tersangat lapar. proses pilih tempat makan pon jadi topik yg amat susah. bubo nk makan steak. aku kate rasamas pon ade steak. "sort of.." maka kitorang makan kat situ je. dilayan awek yg terlalu friendly "hehe.." kitorang rase macam kene ngorat pulak. kalau die tak berniat macam tu then aku akan cakap, servis anda adalah sangat memuaskan "good job dik.."

###

Weekend yg bakal tiba esok menjanjikan hari yg amat padat bg aku. tibe2 je padat. macam tau2 je maya dah sembuh. hari ahad nanti aku kene gi port dickson. abg sulung aku mintak tolong hantar. die ade kursus. maksudnye perjalanan balik aku adalah berseorang. ade sesape nak teman? "hehe.." pada mulenye walaupon agak keberatan atas faktor jarak, tapi aku setuju je. rase kesian pulak kalau tak tolong. mungkin nanti aku perlukan pertolongan die pulak. hari ni hari die. "hari esok mungkin hari aku pulak.."

###

Bersambung..

1 PEOPLES SHOUT SUMTHNG!

wani ezryl * said...

wohh lapar pulak ko cakap pasal karipap pusing. dem! :P

nak teman nak teman! *malangnya kite sgt jauh di sini beribu batu ahax*