KUCING SUSUKAN ANAK JIRAN


Babak 5

###

Huh. tadi aku makan menu yg same dekat tempat yg same. bihun goreng basah telur mate di maulana lama "wah its rhyme.." aku jenis orang yg kalau aku da ske makanan tu aku akan order makanan tersebut secara kerap sehingga muncul bunyi2 sinis dari persekitaran. salah ke aku makan bende yg same? dah bende tu sedap aku makan la selalu. mane boleh cume sebab aku ske makan bende same secara kerap aku dilabel sebagai orang yg mem-boringkan. kalau orang yang fun tak boleh makan bende sedap selalu maka dengan itu malaslah aku jadi orang fun "kehkehkeh.."

###

Petang tadi chatting dengan kak as. aku bagitau die aku nak naek cameron nanti. saje makan angin. terus hasut die belanje aku makan steamboat kat hotel pe ntah aku lupe name die. sebelah palm garden cafe. tujuan kitaorang suke makan steamboat kat situ sebab abang ipar aku kenal manager restoran hotel tu lantas bil pembayaran akan lebih sedikit berbanding sebenar plus kadar makanan yg lebih banyak dan servis yang bagus. maka, carilah kawan manager restoran hotel supaya mudah untuk kite memanipulasi hubungan persahabatan itu untuk kepentingan bersama..

###

Suasana dekat opis semakin suram. bukan sebab staff bosan ke ape. eh? mungkin juge "hehe.." tapi sekarang ni aku da capai tahap bosan buat coding enhancement utk projek yg da lame close. hari2 mengadap tu. aku perlukan cabaran "echeh.." tapi serius beb. aku mule rase bosan. sebab cabaran dah takde. tak sangke aku akan rase macam nie. aku ingat projek tu takkan membosankan aku. juge aku tak nafikan faktor staf yg agak boring. bile bersembang mesti cakap pasal kerja "adeh.." sangat "rasmi". cerita la pasal mak mentua yang lari dari rumah ke, kucing ko menyusukan anak jiran sebelah rumah ke, ape2 lah..ni tak..projek, keje, projek, keje. bosan siut..

###

Sambung nanti..

3 PEOPLES SHOUT SUMTHNG!

wani ezryl * said...

meh ko dtg ofis kite, penuh dgn gosip2 hangat. siap ada puak2, skandal, ketakpuasan-hati dsb :P

eh xsalah mkn benda yg sama byk kali, as long as u like it & xmudarat. bukan diorg nk makan, ko yg nak makan. maka kpd puak2 itu, silakan jgn menyebok ben nk makan ape :b

ben_ibrahim said...

haha..a true food lover comments..aku suke!

Anonymous said...

aah, btol xsalah makan benda yang same.. uhuu, as for me sekarang addict dgn tomyam. mane2 pegi pon order tomyam. xsalahkan? :p