TIUB FALLOPIO KO KAT TELINGA


Babak 1

###

Aku tengok jam buat kali ke berape aku dah tak ingat dah. jarum tunjuk pukul 1.40 am tapi diorang macam belum nak gerak balik lagi. "alahai..lame lagi ke nie..?" maulana ni dah jadi macam port wajib kitorang. yakni budak-budak rumah aku dgn geng reccers mereka. sape lagi kalau bukan karam, pakcik, todong, cekpit, pida, jo dan pijot. semua ni alumni ktdi. ex upm. same macam aku. tapi aku tak join naik gunung. nantilah aku cerite kenape..

###

Macam-macam cerita keluar kali ni. aku pon dah lame tak keluar dgn budak-budak ni. hari ni pulak terdetik nak ikut dorang keluar makan. perut still kenyang lagi. tapi entah kenape. nak ambik angin kot. yela dah berape hari aku asyik terperap dalam bilik. tapi bersebab. erm nantila jugak aku cerita kenape..

###

Cekpit bagitau die dah booking savvy. hari isnin ni dapatlah. cepat betul ek? hari tu aku nak dapat myvi aku tu punyela lame. siap die dapat diskaun rm2000 lg plus free gift macam smart tag + touch n go card, tinted etc. "mak aii.." aku pulak yang tetibe macam rase tertipu dengan dealer aku dulu. ye En. Wong Mun Chun..ko yang aku maksudkan! todong pulak masih menganggur. "ah..lantaklah die.." ekonomi dah la teruk sekarang. ko pilih the worst time untuk jobless nampaknye. ha lagi satu, ape eh name corong dalam telinge tuh. yang ade efek kat body balance tuh. todong cakap name bende tu tiub fallopio. "giler!

###

Aku ade sorang lagi budak rumah. tapi dah dekat seminggu aku tak nampak die. bilik die sebelah je tapi nowhere to be seen. pakcik cakap bubo da pindah pastu si todong pulak percaye bulat-bulat "kehkehkeh..gile lurus mamat nie" pastu mase kat ofis aku tanye khairil opismate bubo ni. die pulak kate bubo kene tangkap basah kot. kenape orang-orang elderly pikiran dorang amat cenderung ke arah berbauh kelucahan ek? kalau bersembang dengan dorang confirm ade perkataan2 tersebut yakni ikut asal masing2..dari kedah laen bunyinye, dari rawa lagi la laen.

###

Skang aku da dekat rumah dah. tengah taip 1st entry aku sambil meniarap dibantali bantal tom n jerry sedi yang die saje tinggalkan mase keluar kolej dulu ataupun die segan nak mintak balik sebab nampak macam aku nak buat harta je? aku pon tak pasti. tepi aku ade pc pentium 3 aku. yup boleh kate kuno la tp aku cume buat untuk download torrent je. sekarang tengah download guitar heroes 3 : legend of rock iso file. 3.2gb nie. berjanggut nak tunggu tapi tak kisah sangat sebab file ni la aku punye share ratio da jadi 0.75. kenape aku rase best share ratio aku tinggi? nantilah aku cerita kenape..

###

Wah da pukul 3.49 am da. nape mata aku tak ngantuk lagi ni. kat depan aku ade tv. tengah tayang cerita drama ala2 telenovela. aku tak pasti tajuk die. boleh ke bangun awal esok ni. abg din dengan kak as kate nak datang sini. abg din nak tukar rim waja die. suruh aku tolong tunjuk kedai dekat klang tu. nantila esok aku call dorang..

###

Sambung nanti...


4 PEOPLES SHOUT SUMTHNG!

wani ezryl * said...

haha kena tgkp basahkah kawan ko tu. mmg org2 tertentu ske fikir yg bukan2. entah mn dapat kreativiti camtu, kat sekolah xde pulak nk gunakan kreativiti tu ke jln yg benar.. ahax

tiup fallooo what???!!

ben_ibrahim said...

tu la psal..kreativiti memuncak je bab2 macam nie kan..ape2 ntah..lol!

Anonymous said...

best gile discount rm2000 + free accesories!! nak jugak!! kat mane eh die angkat itu kete?

ben_ibrahim said...

en/cik anon, die kate kat kedai proton tepi mines tuh..