PARU-PARU TER-COMPRESS


Babak 12


###

Lately aku suffer chest pain yg agak teruk yg mane cume menyerang kadang-kadang especially di waktu pagi around 10-11am camtu. kenape entah ia memilih utk sakit pada waktu tertentu. sakit die rase macam paru-paru terkompres. macam ade penyanyi opera yg gemuk duduk atas dada aku. mungkinkah badan aku cube berkata sesuatu atau mungkinkah ade makhluk Allah yg dengki akan diriku? Allah saje yg tau. yg pasti aku akan terus berdoa. untuk aku dan saudara di Gaza..

###

Hari ni aku install Fedora 10 dekat pc opis. fedora latest distro. korang cubelah. highly recommended. serius. untuk pengetahuan korang, internet policy kat sini sangat strict. y!m blocked skype pon blocked. semua la nak block. lepas tu atas dasar hanye ingin mencube, aku cube bukak Pidgin, a sort of instant messenger. Pidgin ni support msn, gtalk dan juge yahoo. aku cube connect. godek sini godek sana pastu walla! "wuhuu!" connected! aku somehow berjaya bypass firewall sini. aku ingat firewall sini unpenetratable tapi jelas mungkin tidak. alhamdulillah..

###

Esok aku dgn bubo bercadang nak pegi alamanda. hari tu ade promotion bag laptop deuter yg amat menarik di mate ku. harge pon murah jugak. so esok nak tengok kot-kot still ade lagi. tapi apepun aku hanye mengharap. dan satu lagi nak bagitau. kilang Beryl's berlokasi dekat serdang ni buat jualan gudang lagi. nak dekat raye cine la katekan. maka kepada peminat coklat marilah kite borong coklat banyak2 bersame2. aku nak pergi sane sabtu ni. jumpe kat sane ok..

###

Sambung nanti..

4 PEOPLES SHOUT SUMTHNG!

wani ezryl * said...

-chest pain akibat tdo ditindih itukah? tol2, berdoa lah byk2 mintak dijauhkan ^^

-adoii lama x mansoi2 skype dgn ko+raje. kite x install lg skype kat komputer ni.. lolx

-beg deuter adalah femes.. knp eh? dlu time bljr, kite telah mbuat 'kajian' (biasalah wani ezryl dan kajian2nya.. hahaa) beg deuter biasanya dipakai oleh orang2 yang hot dan stylo. ahax. eh ckp psl beg laptop, kite pon nnti nk beli jugak *tiru ben* :P tak ingat brand, tp yang femes dgn design2 lawa kat beg laptop or beg kecik utk letak h/phone tu. i think u might know ;D

walids said...

aku pun tak nak ketinggalan gak laa
aku pun nak beli beg deuter tapi backpack laa wat gi langkawi dan perhentian pewwwiiittt
dan lagi satu beg kamera crumpler: 5 million dollar namanye pewwwiitt lagi satu

*saja bagi tambah sakit peparu ko hahahahaha*

ben_ibrahim said...

wani > bukan kene ketindihan tu lah. ni sakit betul2..

brand apekah? aku tak tau..

walids > arrghhhh!!! :p

wani ezryl * said...

kite lupa brand tu. tp byk gile design beg2 laptop dia. semua lawa2, kalerful pulak tu. ohoooo drooling!!

semoga ko dpt carik beg deuter tu kat tmpt len :]