JANJI BUAT SANG PERUT


Babak 8

###

Hari ini adalah sangat penat. serius. kornea mata aku macam hampir meletup akibat pendedahan yg terlalu lame di depan laptop aku. saiz otak aku juge aku rase macam bertambah akibat code debugging yg terlampau tanpa henti. fakta random. tahukah anda jika anda belajar untuk jugel "juggling" saiz otak anda akan bertambah 3%. fakta diambil mase tengok time warp weekend yg lalu. 

###

Hari ini juge dalam sejarah. first time aku tengok en zaini penduduk kubikel sebelah aku menghabiskan separuh harinye dengan menonton muvee. siap ketawa kecil lagi kadang-kadang aku dengar. kenape die free sangat hari ni ek. pade awalnye aku ingat die bukan orang macam tu. maksud aku macam aku "hehe.." sometime bile aku terlalu bosan. aku akan tengok muvee sampai pengsan. tapi bukan hari ini. hari ni memenatkan..

###

Balik tadi aku pengsan. maksud aku tidur secara tibe2. lepas bangun yg juge secara tibe-tibe then mandi, solat jap pastu bonceng moto pergi beli burger. yup, dinner aku cume burger malam ni. not a very good dinner. especially bile kite rase kite da penat bekerja. tapi takpela janji perut ni kenyang. esok aku makan nasi. "perut, i promise u.."

###

Sambung nanti..

B THE 1ST 2 SHOUT @ ME