UBAN DI GIGI RAMBUT


Babak 6

###

Huh. sekejap lagi dah nak pukul 1 dah. boleh stop kerja. nak buat entry baru "hehe.." lagipon bos aku takde. meeting dekat luar. opisku yg kelam ni makin suram. perut makin berkerincing. aku belum makan ape2 lagi ni. tak breakfast since aku lambat bangun pagi tadi. tapi bangun tadi rase macam semangat lebih pulak. berkobar-kobar je rase. dah lame tak drive maya..

###

Banyak sangat bende aku pendam dalam benak kepale aku lately. semalam aku tak boleh tido. last aku tengok jam mase mata masih tak boleh pejam is 3.00 freaking am. "masalah negara orang cakap.." uban dekat kepale ni jangan cakapla..makin banyak pulak termuncul di gigi rambut nih. orang cakap kalau banyak fikir nanti beruban. yelah kot. untuk menyedapkan hati sendiri aku setujulah..

###

Aku tak pegi lapor diri kat JPA lagi nih. hati aku tak tergerak lagi. harap tergerak sebelum surat saman sampai "
haha.." raja dengan wani dah lepas pon siap jadi PTD lagi. wani da busy tahap max lately since ade election kat k.terengganu tuh, raja handle ekonomi negara sekarang ni and 2-2 da ade usb modem. wishing u guys a good future ahead. aku bile entah. aku sayang dengan keja sekarang ni. aku rase selesa. comfort zone aku. aku tak boleh nak bayang aku buat keje management je nanti sampai tua lantas tinggalkan arena aku sekarang ni "uish.."

###

Sambung nti..lunch dulu!

5 PEOPLES SHOUT SUMTHNG!

Anonymous said...

ish. kena masuk goverment ke?
isk isk.

wani ezryl * said...

xpe ben, yg penting ko buat apa yg ko nak. kalau ko buat paksarela pun xbest ekeke :P

ben_ibrahim said...

kalau boleh macam tu memang best wani tapi aku tak rase pilihan tu dekat tangan aku pon..kat tangan jpa..

wani ezryl * said...

sbb ada budak yg kne panggil PTD hari tu, dia ckp nk tangguh sebulan lapor diri. but after a month dia xmuncul. dia xjadi nk keje la tu agaknya :O

ben_ibrahim said...

kalau kes kite nie kalau sebelum 6 bulan kite tolak kene saman. after 6 month tolak kne blacklist 3 thn. either way, kte yg lose ar..