MANTERA KACAU AKU BERADU


Babak 4

###

Sekarang dah pukul 11.30 am. awal pulak aku bangun. ye, bagi aku selagi bukan pukul 1 maksudnye kadar kecepatan aku bangun adalah awal. mata tetibe cepat pulak celik pagi ni. maybe sebab pagi aku dicemari dengan bunyi "kung..kang..kung..kang" pinggan mangkuk keluarga india belakang rumah ni. tiap2 hari macam tu. masak kenduri ke ape ntah? "riuh bebeno.." even hari isnin lepas kalau aku tak silap, aku dengar dorang macam tengah bace mantera sejibik macam mantera scene dalam filem2 hindustan yg berjaya menembusi pasaran malaysia "aumm..shanti..bla..bla..bla..aum.." camtulah lebih kurang. tak ke aku cuak dengar. mane la tau kot2 die tengah bace nak membomohkan kitorang sebelah rumah die ni..

###

Actually, tiada plan yg dibuat untuk hari ni. as always. bosan sungguh weekend aku. nk bungy-jumping tak tau dekat mane ade. nak maen jetski mahal sangat lepas tu celah mane nak cari laut kat KL ni. so, arini aku nk belek2 maya lagi la. semalam tak puas. cakap sambil jungkit2 kening..

"hehehe.."

###

Sambung nanti..

3 PEOPLES SHOUT SUMTHNG!

wani ezryl * said...

ada rasanya tmpt bungee jump kat msia, tp sudah hilang ingatan.. hahaha. ko pergi NZ la best.

haha ironikah? :P kite lg cuak ok sbb byk petanda2 mcm sebelum tu, 2kali langgar tiang (2 kereta berbeza), then naik kete kawan, nyaris2 kene langgar. macam ada sign. horror x. tp sebbaik semua selamat.

wani ezryl * said...

alhamdulillah, ko bersama2 balik dgn maya ko :] pasni kite pulaklah nk tggu my bebeh itu myvi hantar bengkel. harrier kejiiiiiiii berlagak besarrrrrr

ben_ibrahim said...

takpelah..nak buat macam mane kan..dah bukan rezeki ko..takpe perkara macam nie bukan kte makin sayang kat kereta kite..huhu..